مـصـاحبـه بـا حـضـرت استـاد حـامـد وفسـی بـا مـوضـوع « یوم الله نه دی »
وبگو | آموزش منوی کشویی با ul li و css
روحـانـیـت به عنـوان مسئـول ذی ربـط امـور دینـی نقـش اول را در آگـاهی و مطالبـه نسبـت به مسئـولان و رسانـه ها دارد. آیت الله وفسـی .......... اعـتمـاد بـه نـفس، دروغـی است بـزرگ که از مسـیـحیـّت غـربی وارد دنیـای اسلام شده است . آیت الله حـامد وفسـی ........... موج سـیـاه فـتـنـه جـدیـد، فـرهـنـگــی اســت و راه نـجــات از آن احـیـاء امــر بــه مــعــروف و نــهـی از مــنـکــر است. حضـرت اسـتـاد آیـت الله وفـســی ........... در مـورد کـارنـامـه ی فـرهـنگـی انـقلاب، سکـوت بـهتـرین نظـری است کـه می تـوان ابـراز کرد. استـاد اخـلاق تهران حامد وفسـی .......... انـقـلاب ایـران بـه یـک مـعـجـزه الهـی شبیـه تـر بـود تـا یـک حـرکـت سیـاسـی مـاننـد سـایـر انـقـلاب هـای جـهان و رهـبری آن هم بـه پـیـامبـران الهـی شبـیـه تـر بـود تـا رهبـران انقـلابی در دیگـر سرزمیـن هـا... حکیـم متـألـه استـاد حـامـد وفسـی

مصاحبه با حضرت استاد وفسی -زیدعزّه- با موضوع « یوم الله نه دی »

گرامیداشت هر ساله نه دی چه لزومی دارد؟

نه دی چه تاثیری در سرنوشت نظام اسلامی و کشور داشت؟ و اگر نه دی نبود چه وضعیتی داشتیم؟

نقش این حماسه  بی نظیر را در حفظ امنیت کشور چطور تحلیل می فرمایید؟

بیگانگان چه نقشی در فتنه ۸۸ داشتند و به دنبال چه هدفی بودند؟

حضور فتنه گران در مسئولیت های کشور چه تبعات و مخاطراتی به دنبال خواهد داشت؟

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

درسال ۱۳۵۷ درتاریخ جهان برای اولین بار انقلابی مردمی رخ داد که بر پایه رویکرد به « دین» قیام کرد و پیروز شد. این امر نه فقط از نظر استعمار گران به معنای ازدست دادن سرمایه های اقتصادی و نفوذ سیاسی بود ، بلکه سر آغاز یک جنگ فرهنگی بود که نظام فکری ، فرهنگی ، اقتصادی غرب لیبرال و شرق مارکسیست را دچار چالش عظیمی نمود. پس از گذشت چند سال شرق مارکسیست گرفتار فروپاشی گشت و به موزه رفت اما غرب در حال مبارزه برای حیات فکری و فرهنگی خود تلاش می کند و دائماً در جنبه های مختلف با نظام انقلاب اسلامی ، می جنگد.

در سال ۸۸ برای متلاشی کردن نظام از طریق انتخابات و عناصر نفوذی به ظاهر انقلابی اقدام به بر اندازی کرد و چند ماه تنش را خصوصاً در پایتخت ، بوجود آورد تا اینکه چهره حقیقی سران فتنه و بازیگران میدانی و ابرقدرت های پشت پرده آشکار شدند و پس از توهین به ساحت قدسی حضرت سیدالشهدا - علیه السلام-  و  عزاداران ، مردم بدون فراخان مسئولان به میدان آمدند و بساط دشمن را جمع کرده و شکست قطعی آن ها محرز گشت.

از آنجا که این جنگ به پایان نرسیده است و درجنگ روانی دائماً تلاش می کنند مردم از صحنه کنار رفته و ناامید شوند ضرورت دارد ما این پیروزی های بزرگ ملت را متذکر شویم تا ملت با همان شوری که انقلاب کرده و در جنگ نظامی هشت ساله پیروز شده اند ، روحیه و نشاط انقلابی خود را برای پیروزی های بعدی حفظ کنند.

۲- اگر « نه دی» نبود ، معلوم نبود آشوب ها و کودتای نرم سران فتنه تا چند ماه طول می کشید و با عنایت و لطف حضرت اباعبدالله -  علیه السلام -  سران فتنه و عوامل آن ها رسوا شدند و طومار فتنه ای که آمریکایی ها مدت ها سرمایه گذاری کرده بودند پیچیده شد.

۳- ملت قهرمان و عزیز ایران فقط در « نه دی » سرافراز نبوده وابرقدرت های مستکبر بار ها طعم ذلت و شکست را چشیده اند.

امتیاز و نقش « نه دی » و «بیست و سوم تیر» از این جهت که بدون سازماندهی و کاملا خودجوش انجام شد بسیار اهمیت دارد زیرا نشان دهنده ی فهم عمیق و بصیرت عموم مردم ایران است.

۴- آمریکائیان بنابه اعتراف مسئولان خودشان ماه ها برای این فتنه برنامه ریزی کرده و با سران فتنه در داخل هماهنگی های مفصلی را انجام داده بودند که در عمل نتوانسته اند به سبب بصیرت و اقدام به موقع مردم مؤمن ، موفق شوند.

۵- عوامل نفوذی دشمن همیشه در لباس خیر خواهی برای مردم فعال هستند و وظیفه ی همه ی دوستان انقلاب اسلامی این است که خطوط راه امام (ره) را تبیین و با نقد مؤدبانه و دقیق مسئولان ، اجازه فعالیت به منافقان در هر لباسی که باشند ، ندهند.

حامد وفسی

دی ماه ۱۳۹۷




موضوعات مرتبط: دیـگـر تـحـریـراتاخبار
برچسب‌ها: نهم دی حماسه ی نه دی 9دی و ایت الله وفسی سایت ایت الله وفسی وفسی انقلاب اسلامی سران فتنه فتنه 88 23تیر

تاريخ : دو شنبه 27 اسفند 1397 | 22:11 | نویسنده : سردبــیر |

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------